DARMOWA DOSTAWA OD 300 zł

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zmieniłeś zdanie? Nie ma problemu, na zwrot masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. A to kroki, które potrzebujesz wykonać:

  1. Wypełnij ten oto formularz.

    Mocno ułatwi nam to procedurę zwrotu.

  2. Wyślij skan/zdjęcie wypełnionego formularza na zwroty@bezprocentowi.pl oraz dołącz formularz do przesyłki.
  3. Odeślij zwracane produkty
    1. Kurierem na adres ul. Chełmońskiego 168, 31-348 Kraków
    2. Orlen Paczką lub DPD Pickup do punktu na Batalionu “Skała” AK 10/10 w Krakowie

    Jako adresata podaj: Bezprocentowi — Zuzanna Gunia, kontakt@bezprocentowi.pl, +48 691 212 187.

    Pamiętaj, aby zapakować produkty tak, aby się nie potłukły! Polecamy wykorzystać oryginalny karton, ale wzmocnić go dodatkową taśmą i wypełnić ewentualne luki w środku — zwłaszcza jeśli nie zwracasz całego zamówienia.

    Prosimy nie wysyłać paczek "za pobraniem", takich przesyłek nie odbieramy.

  4. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrócimy Ci pieniądze za zamówienie. Koszt odesłania towaru leży jednak po Twojej stronie.

Reklamacje

Pomylone lub potłuczone? Trzeba coś z tym zrobić! Jeśli z jakiegoś powodu nasze zamówienie nie jest takie, jakiego byś oczekiwał, prosimy:

  1. Wypełnij ten oto formularz.
  2. Wyślij wypełniony formularz na reklamacje@bezprocentowi.pl.

    Jeśli dołączysz zdjęcia reklamowanego produktu/produktów, to mocno ułatwi nam to procedurę reklamacji.

  3. Niezwłocznie zajmiemy się rozpatrzeniem reklamacji i odpiszemy do Ciebie.
  4. Jeśli w ciągu 14 dni nie dostaniesz odpowiedzi — Twoja reklamacja automatycznie zostaje uznana.